Sweeeet New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marielle-in-new-zealand - WaarBenJij.nu Sweeeet New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marielle-in-new-zealand - WaarBenJij.nu

Sweeeet New Zealand

02 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

wow wat is het hier super groen als je zo uit australie komt! (rood/geel)
En Jeeeetje waar ben ik aan begonnen met die bus vol met jonge backpackers....Het is zo'n goed georganiseerde bus met gids wat hartstike leuk is maar het gaat allemaal zo snel en massaal. Denk dat ik beetje last heb van cultuur shock. Van de relaxte 'no worries mate' naar sweet laten we gaan skydive, bungy jumpe of raften (wilde rivier met 7 mrt waterval) en soms meerdere dingen op 1 dag! Sweet ass!!

Poeh ben er beetje moe van dat alles zo snel gaat en van de vragen; waar kom je vandaan hoe lang blijf je welke activiteit heb jij gebookt ect ect het is iedere keer het zelfde praatje!\
Gelukkig gaat het goed in de bus ondanks de zigzag wegen in de bergen gaat dat eigenlijk best goed en het uitzicht mooi en een soort vervangen van de tv !
Ik klaag niet hoor! het is gewoon wel ff wennen! Het klimaat is ook heel anders 4 seizoenen op 1 dag soms!! Dat maakt wel een groot verschil zeker met het wandelen. Het wandelen is hier prachtig en op leuke paden! Trekking (tramping) is hier dan ook erg populair en hoop dat dan ook zeker te gaan doen! Ben nu in Rotoruna en ga ff zoeken naar hiking stuf!

Heb wel al heel veel toffe dingen gedaan in 1 week!
Iin NZ geland in Auckland:
Naar Noordelijkste punte geweest waar tasman zee botst met atlantische Oceaan!
Ook daar iets onder op rondvaardboot dolfijnen spotten gedaan
In het midden van noordelijk deel aan oostkust naar de "hot water beach" geweest daar op het straand kuil graven en je hebt je eigen natuurlijke warm water bad met zelfs af en toe bubbels! Super relaxt
Dan weer meer aan westkust naar national nature park geweest met limestone cave's met rivier er door heen! Prachtige natuur daar!
Opweg naar Rotorua langs hobbit land geweest maar was beetje prijzig om echt naar de hobit huisjes te gaan...
Nu in Rotorua hot water springs overal! en mud pool en lake's

Dus Super Tof hier,
Laters!!

• 03 November 2014 - 10:38

Tom Oomen:

Lieve Mariëlle,
    Gelukkig ben je goed aan gekomen in New Zeeland en meteen flink aan het reizen geslagen.
    De mooie foto's maken veel indruk op mij.
    Ben erg benieuwd wanneer je naar het melkveehouderrij bedrijf gaat.
    Hier hebben we een mooi najaar gehad maar het begint nu toch echt herfst te worden.
    Hoop spoedig weer eens wat te vernemen en wens je daar het allerbeste .
    gr.
    PA

• 03 November 2014 - 11:24

Suus:

Heey Marielle,

Volgens mij vermaak jij je op en top!
    Wanneer kom je denk je weer terug in Nederland?
    Ben benieuwd naar al je verhalen en hoe je het hebt gehad!
    Daan en ik missen je ook hoor!

X Suus

• 03 November 2014 - 17:20

Anny De Bruyne:

Lieve Mariëlle ,
    Wat een leven het gaat dan wel snel maar wat je allemaal ziet en meemaakt vergeet je vast nooit meer.
    ook prachtige foto's. Zijn je medereizigers wel aardig Want je leeft wel erg op elkaar. Veel liefs kus Oma

• 04 November 2014 - 00:06

Lycke:

Hee mariel!
    Leuk verhaal, je maakt me zowat jaloers om daarheen te komen ;) hoop dat je de standaard backpackers en hun verhalen lekker langs je heen laat gaan en je eigen weg vindt, zoals je dat ook deed in aussieland!
    Have fun en geniet van het fantastische land.